Tefal FRONTAL: pogosta vprašanja

Oznaka : BH1110J0

Pogosta vprašanja
Po upoštevanju navodil za zagon naprave v uporabniškem priročniku preverite, ali električna vtičnica deluje, tako da vanjo priključite drugo napravo. Če naprava še vedno ne deluje, je ne poskušajte razstaviti ali popraviti, temveč jo dostavite v pooblaščeni servisni center.
Ne uporabljajte naprave. Preprečite morebitna tveganja in se obrnite na pooblaščeni servisni center, kjer vam bodo zamenjali kabel.
Naprava z oznako Razred I mora biti ozemljena (in vključuje samo eno izolacijsko plast). Naprave z oznako Razred II ni treba obvezno ozemljiti, ker vključuje dve ločeni in neodvisni izolacijski plasti.
Ta naprava vsebuje materiale, ki jih je mogoče ponovno uporabiti ali reciklirati. Odnesite jo v lokalni zbirni center za zbiranje odpadkov.
Izberite oddelek „Dodatki“ na spletni strani in enostavno poiščite, kar potrebujete za vaš izdelek.
Podrobnejše informacije najdete v razdelku »Garancija« na tem spletnem mestu.
Navodila in priročniki