Tefal FRONTAL: pogosta vprašanja

Oznaka : BH1110J0

Pogosta vprašanja
Po upoštevanju navodil za zagon naprave v uporabniškem priročniku preverite, ali električna vtičnica deluje, tako da vanjo priključite drugo napravo. Če naprava še vedno ne deluje, je ne poskušajte razstaviti ali popraviti, temveč jo dostavite v pooblaščeni servisni center.
Ne uporabljajte naprave. Preprečite morebitna tveganja in se obrnite na pooblaščeni servisni center, kjer vam bodo zamenjali kabel.
Naprava z oznako Razred I mora biti ozemljena (in vključuje samo eno izolacijsko plast). Naprave z oznako Razred II ni treba obvezno ozemljiti, ker vključuje dve ločeni in neodvisni izolacijski plasti.
Izberite oddelek „Dodatki“ na spletni strani in enostavno poiščite, kar potrebujete za vaš izdelek.
Podrobnejše informacije najdete v razdelku »Garancija« na tem spletnem mestu.
Ta naprava vsebuje materiale, ki jih je mogoče ponovno uporabiti ali reciklirati. Odnesite jo v lokalni zbirni center za zbiranje odpadkov.
Navodila in priročniki