Kaj je popravljivost?

Tefal se obvezuje, da bo omogočil popravilo izdelkov
v roku 10 let, širom po Evropi.


Ker je zaščita okolja in boj proti onesnaženosti naša največja skrb.

Možnost Popravila

Tefal Na vaši strani...

Naši izdelki so oblikovani tako, da so kar najlažje popravljivi, zamenljivi ali najlažje dostopni.
Velik izbor delov je na voljo ločeno
(40 000 izdelkov je za Evropo na voljo v Franciji) z namenom popravila, kar je nujno in stroškovno smiselno.

Tefalovi inženerji priporočajo določene izboljšave, na osnovi izkušenj in povratnih informacij, s ciljem zagotovitve nove generacije produktov z enostavnejšo obliko popravljanja. Vsak nov proizvod je certificiran z nalepko "Popravljivo 10 let"


10 let

Tefal se obvezuje za ohranitev 10 let povprečno po nakupu, vseh tehničnih delov za vse virtualne izdelke*.


5,7 milijon delov za 15 000 m2

Za zagotovitev rezervnih delov, polovica shranjene zaloge rezervnih delov je za popravilo izdelkov, ki niso več v prodaji, bo pa zagotovo še potreba po njih v naslednjih letih.


Strošek popravila je pogosto manjši kot zamenjava izdelkov, še posebej ob znižanju cen rezervnih delov (30 % v povprečju od 2012). Kvaliteta zagotovo ne trpi na račun popravila izdelka, hkrati pa omejuje vpliv onesnaževanja okolja.

* Več kot 95% proizvodov, podjeta Groupe Seb v Evropi, je v 2016 popravljivih (od katerih je 22 % z izjemami največ enim ali dveh nedosegljivih delov, popavljivih pod "sprejemljivimi" stroški)

Tefal V bližini...

Najboljši servis za vaš produkt je profesionalni servis, podučen s strani Tefala in bo zmeraj iskal optimalno rešitev za vašo podaljšano uporabo proizvoda.
Danes več kot 6.500 pooblaščenih servisev omogoča trajnost proizvodov po celem svetu, ne glede na to kje ste izdelek kupili, ali ga uporabljali.

Kliknite na gumb, da boste lahko našli najbližji pooblaščeni servis. Spomnite se prvega iskanja v izogib dolgega iskanja pomoči, morda rešitev iskanja že obstaja.

Poiščite servis    Pogosta vprašanja

6,500 pooblaščemnih
sevisev

Popravilo z enim klikom

Enkrat, ko je naročilo narejeno, bo servisu rezervni del Tefal izdelka v zelo kratkem času dostavljen.

To omogoča, da je moč napako proizvoda še mnogo let, tudi po poteku garancije, uspešno odpraviti.


Naročilo delov
Popravilo je enostavno

3D tisk Upor proti planirani zastarelosti

Za zagotavljanje življenjske oskrbe določenih plastičnih delov Tefal, smo maja 2016 testirali prvi proizvod, popravljen s pomočjo 3D tiskanih rezervnih delov.

3D print
Spoznali smo, da si tovrstni izdelki zaslužijo daljšo življenjsko dobo”
Alain Pautrot Celotni intervju